Pénzügyi, irodai ügyintéző

 Munkaköri feladatok:

  • Belső pénzügyi feladatok ellátása, számlázás, számlák kezelése, iktatása
  • Könyvelés nem.
  • Saját rendszerekben összesítések, csoportosítások, kimutatások készítése
  • Beérkező ajánlatkérések feldolgozása
  • Árajánlatok, szállítólevelek készítése, küldése
  • Partnerekkel való kapcsolattartás
  • Szoros, folyamatos együttműködés a csapat többi tagjával
  • Egyéb irodai adminisztrációs ügyek intézése
  •  

 Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Releváns végzettség, hasonló pénzügyi tapasztalat
  • Magasfokú precizitás, pontosság
  • Csapatmunkában is és önálló munkavégzésben is készség
  • Számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Német vagy angol jó kommunikációs szintű nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány

 Amit kínálunk:

  • Stabil vállalati hátterű magyar vállalkozás, hosszú távú biztos munkahely
  • Nyugodt, stresszmentes, modern, családias munkakörnyezet
  • Versenyképes bérezés
  • Fejlődési lehetőség szakmai és kereseti téren is
  • Változatos, izgalmas feladatok
  • Cégautó, telefon használat a mindennapi munkához

 Munkavégzés helye: Nagybajcs

Várjuk jelentkezését az alábbi módon:

A megpályázandó pozíció megjelölésével, fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, a bruttó fizetési igény megjelölésével lehet a congen@congen.hu e-mail címen.

 

Megbízható, minőségi beszállító partnert keres?

Számos nagy hazai cégen túl beszállítói vagyunk több külföldi cégnek is, így szállítunk többek között Ausztriába, Németországba, Svájcba, vállalva a szállítási folyamat teljes lebonyolítását.